Avaleht Heategevus Hiina moedisainerid loobuvad karusnahast
Hiina moedisainerid loobuvad karusnahast

Hiina moedisainerid loobuvad karusnahast

Kolm hiina tippmoedisainerit otsustasid karusnahast loobuda. Grace Chen, Mary Ma ja Michael Wong allkirjastasid lepingu rahvusvahelise Fur Free Retailer programmiga. See ühendab nüüd ligi 40 Hiina moebrändi ja disainerit 886 kaubamärgist, mis on programmiga kogu maailmas liitunud.

Grace Chen, kelle klientide hulka kuuluvad Oprah Winfrey ja Hiina esileedi Peng Liyuan, ütles „Moedisaineritena on meil võimalus luua alternatiivseid rõivaid, mille kvaliteet on võrdväärne karusnahaga. Soovime Hiinas moedisaini näha kui võimalust leida ühist keelt inimestega kogu maailmas, et aidata kaasa karusnahavabade riiete loomisele. Elagem oma südame järgi ning ilma karusnahata.“

Filmitäht ja moebrändi omanik Michael Wong kommenteeris: “Oleme uhked, et saame oma tänavuse kollektsiooni karusnahavabaks kuulutada. Loomade ekspluateerimine ja keskkonnasaaste, mida karusnaha tootmine tekitab, on täiesti ebavajalikud. Kunstkarusnahk (faux fur) on ilus ning mitmekülgsete võimalustega materjal.”

Kunstkarusnahk (faux fur) on ilus ning mitmekülgsete võimalustega materjal.

Jerri Ng, moeajakirja InStyle China toimetaja, haaras samuti võimalusest kinni ning kuulutas, et tuntud ajakirjast saab Hiina esimene karusnahavaba väljaanne.

ACTAsia, rahvusvaheline mittetulundusühing, on rohkem kui kümme aastat avalikkust ja jaemüüjaid harinud eesmärgiga edendada kaastundlikku tarbimist. Selleaastane oluliselt kõrgem toetus on näidanud, et moetööstus aktsepteerib sellist suunda. Globaalse karusnahaäri keskusena ning olles maailma suurim karusnahatootja ja -tarbija näitab Hiina uus suund, et moetööstus on karusnahast eemaldumas kõikjal maailmas.

ACTAsia tegevdirektor Pei Su ütles “Oleme uhked, et mitmed nimekad moebrändid on liitunud karusnahavastase programmiga ja võtnud osa meie üritustest, mis on aidanud edasi anda sõnumit: karusnahal ei ole tulevikku. Jätkusuutlik, vastutustundlik, karusnahavaba – need märksõnad on muutumas järjest olulisemaks.

Fur Free Retailer programmi uudistega ja arengutega Hiinas on võimalik tutvuda SIIN!

Kommentaarid