Avaleht Heategevus McDonald’s restoranide külastajad annetasid perevägivalda kogenud lastele 21 000 eurot
McDonald’s restoranide külastajad annetasid perevägivalda kogenud lastele 21 000 eurot

McDonald’s restoranide külastajad annetasid perevägivalda kogenud lastele 21 000 eurot

McDonald’s Eesti esindaja Svetlana Eliseeva ja paremal Nõmme emade ja laste varjupaiga juhataja Pille Kübarsepp
Foto: Marek Metslaid

Suuremates Eesti linnades paiknevate naiste tugikeskuste ja McDonald’s restoranide koostöös toimunud heategevuskampaania McHappy Day käigus koguti 21 000 eurot, mille abil pakutakse perevägivalda kogenud lastele psühholoogilist nõustamist ja muid turvaliseks lapsepõlveks vajalikke teenuseid.

Restoranide külastajad Baltikumis annetasid tänavu ühtekokku 87 000 eurot, mis on suurim senini McHappy Day raames Eestis, Lätis ja Leedus kogutud summadest.

Tartus asuvat Naiste Tugi- ja Teabekeskust juhtiva Pille Tsopp-Pagani sõnul on see summa suureks abiks lastele ning annab lootusrikka alguse turvakeskuste uuele aastale.

„Mind ning Tallinna, Pärnu ja Jõhvi tugikeskuste juhatajaid liigutas siiralt just inimeste headus ja märkamine – need on suurimad motivaatorid kõigile tugikeskuse inimestele, kes teevad seda tööd peamiselt oma põhitöö kõrvalt ja vaba aja arvelt. See, et meie missiooni väärtustatakse, innustab minema raskustele sirge seljaga vastu,“ rääkis Tsopp-Pagan.

McDonald’s Baltikumi tegevdirektori Vladimir Janevski sõnul on McHappy Day kampaaniast kujunenud üks südamelähedasemaid traditsioone ja ta loodab, et tänavu on üheskoos abiks oldud mitte ainult rahalise toe, vaid ka inimeste teadlikkuse tõstmisega.

„Meil kõigil on aastaringselt võimalik anda oma panus, olles tähelepanelik ja märgates abivajavaid perekondi ning seal kasvavaid lapsi enda ümber. Iga laps väärib õnnelikku ja murevaba lapsepõlve ja me saame selle heaks üheskoos palju ära teha,“ lausus Janevski.

Tema sõnul on laste heaolu ja õnn on alati olnud restoraniketi prioriteet. „Meil on hea meel tõdeda, et see teema on oluline ka meie külastajatele, tänu kellele koguti tänavu 21 000 euro jagu annetusi,“ lisas Janevski.

McDonald’s käivitas novembrikuu alguses iga-aastase heategevuskampaania McHappy Day, mida korraldatakse üle maailma ja mis Eestis toimus juba üheteistkümnendat korda. Tänavuse McHappy Day heategevus kampaania eesmärk oli koguda annetusi Tallinnas, Jõhvis, Pärnus ja Tartus tegutsevatele mittetulundusühingutele, kes pakuvad nõustamist ja varjupaika koos lastega vägivaldsest suhtest väljuvatele naistele.

Kommentaarid