1. Avaleht
  2. Heategevus
  3. VÕTA OSA I Uues heategevuskampaanias panevad tuntud Eesti inimesed heateo eesmärgil välja unustamatuid elamusi
VÕTA OSA I Uues heategevuskampaanias panevad tuntud Eesti inimesed heateo eesmärgil välja unustamatuid elamusi

VÕTA OSA I Uues heategevuskampaanias panevad tuntud Eesti inimesed heateo eesmärgil välja unustamatuid elamusi

Kriisi järel otsime kõik toredaid ja ehedaid häid elamusi. Kriisist enim mõjutatute heaks on hulk Eesti tuntud inimesi, sh näiteks Jüri Pootsmann ja blogija Mallukas, öelnud “Mina aitan!” ning pannud omalt poolt heategevuslikul eesmärgil välja erakordse elamused – langevarjuhüpetest ja jahisõitudest eksklusiivsete õhtusöök-coachinguteni välja.

Kampaania “Mina aitan!” raames on läbi heategevusliku annetuse igaühel meist võimalik võita seikluslik elamus oma iidoliga. Kampaania saab alguse juba 10.06.

Heategevus on alati äärmiselt tänuväärt protsess, kuid eriti tekib tahtmine appi tulla ja ühte hoida just keerulistel aegadel. Sestap leidis IT-taustaga entusiast Martin, et USA mandril laineid löönud, maailmatasemel kuulsuseid kaasanud ning juba miljonite dollarite väärtuses heategevust kogunud AllInChallenge tuleb ka Eesti oma võtmes ära teha. Uudse heategevuskampaania võlu teiste annetuskampaaniate kõrval seisneb õnnele suunatud lisaväärtuses, kus annetatud paar taala võib Sulle ära tasuda unustamatu elamusega. Näiteks tõeline Hollywoodi unistus: uue Martin Scorsese filmi esilinastuse piletid ja filmipäev Leonardo DiCaprioga. Või vinge mootorrattasõit “Troonide mängust” kuulsaks saanud Jason Momoaga, kusjuures Harley Davidson kingib Sulle päriseks nii motika kui varustuse.

Mina aitan! Konkreetne ja selge sõnum

Mõeldud, tehtud! Eesti oma elamusi ja seiklusi täis kampaania kõigi abivajajate toetuseks kannab konkreetset nime “Mina aitan!”

“Võtsin mõne tuntud inimesega ühendust ja uurisin teoreetilist huvi kampaaniasse õlg alla panna. Saanud juba mõne iidoli “pardale”, olin kindel, et soovin kampaania ka Eestis ellu viia. Minu oma elu eriolukorrast tingituna oluliselt ei muutunud, kuid tean, et on palju inimesi, kel on raske. See on meie püüdlus ühiskonnale keerulisel ajal tagasi anda.” räägib kampaania peakorraldaja Martin Rakver. “Õnneks mu abikaasa Katrina ja turundajast sõber Ave Annuk olid samuti nõus kampa lööma ning nii me vaikselt kolmekesi toimetama asusimegi. Projekti veame oma vabadel hetkedel puhtalt entusiasmi ja hea tegemise mõttega. Meie eesmärgiks on koguda vähemalt 10 000€, millest iga sent läheb heategevusse”.

Stardipakul ligi 20 tuntud inimest ja eksklusiivset auhinda

Tänaseks on stardipakul ligi 20 omal alal tuntud nägu, kes kõik on välja pannud põneva elamuse koos ühe või mitme Heategijaga. Iga osaleja on valinud omale südamelähedase organisatsiooni, kelle abiks annetused 100% ulatuses laekuvad. Organisatsioone on SOS Lastekülast, Toidupangast ning Junior Achivement Fondini välja. “Mina aitan” korraldustiim tänab kõiki tänaseid osalejaid-abilisi ja palub võimalusel aidata – kas läbi annetuse või info jagamise. “Meie eesmärk on jõuda iga kaasmaalaseni! Kui suuremaid koosolemisi sel suvel lauluväljakul ei toimu, siis võtame selle võimaluse, et just selles ürituses kõik koos olla, öelda rahulolevalt “mina aitan!” ja luua häid elamusi kõigile!” arvavad korraldajad üksmeelselt.

“Mina Aitan!” kampaania annab annetajatele mängulise võimaluse, kus heateost saab lisaks emotsioonile veel võimalus võita oma suve suurim seiklus koos väljavalitud lemmikuga! Kampaania on inspiratsiooni saanud USA-s väljakutsutud heategevuskampaaniast “All-in Challenge”, mis on senini üks Ameerika edukamaid heategevuslikke kampaaniaid.

Head Uudised GoodNews