1. Avaleht
  2. Heategevus
  3. Amway toetas ülemaailmsel lastepäeval Eesti suurperesid
Amway toetas ülemaailmsel lastepäeval Eesti suurperesid

Amway toetas ülemaailmsel lastepäeval Eesti suurperesid

Amway lastepäevÜRO rahvusvahelisel lastepäeval tähistas Amway lastele mõeldud heategevuskampaania One by One 10. aastapäeva, mille puhul korraldas ettevõtte ülemaailmse vabatahtlike päeva.

Amway töötajad ja edasimüüjad enam kui 50 riigist ühendasid sel päeval jõud, et raskustes olevaid lapsi aidata.

Eesti Amway töötajad ja edasimüüjad annetasid Eesti Lasterikaste Perede Liidu laste ja nende perede toetamiseks kokku 330 tootekomplekti, kuhu kuulusid erinevad koduhooldus- ja hügieenitooted.
Eesti Lasterikaste Perede Liidu president Aage Õunap ütles: „Sellised tooted nagu hambapasta, pesuvahend ja dušigeel on suurperedele suureks abiks. Kiidame Amway ettevõtmist ja oleme tänulikud, et ettevõte sel aastal just Eesti Lasterikaste Perede Liitu toetas,“ ütles Õunap.

Amway korporatiivsuhete esindaja Anna Wieraszko sõnul läks ülemaailmne heategevuskampaania igati korda. „Vabatahtike päev andis suurepärase võimaluse teha erinevaid heategusid puudustkannatavatele lastele üle kogu maailma. Näiteks õpetasid meie Hiina kolleegid orbudele ohutust ja katastroofiks valmisolekut, Kolumbia kolleegid algatasid puudustkannatavatele perede heaks uute kodude ehitust. Euroopas aga toetasime peresid igapäevaste esmatarbekaupadega, mis võib mõnele tunduda küll väike asi, kuid mis paljudele perede jaoks on tegelikult suureks abiks. Soovime aidata just neid lapsi, kes seda kõige enam vajavad,” rääkis Wieraszko.

Amway™ heategevuskampaania One by One eesmärgiks on puudustkannatavate laste aitamine ja nende elude paremaks muutmine. 2003.-2012. aastani on kampaania abil toetatud 10 miljonit last, lastega seotud heategevuseks kogutud 190 miljonit USA dollarit ning tehtud 2,7 miljonit tundi vabatahtlikku tööd.

1959. aastal USA-s asutatud Amway on üks maailma suurimaid otsemüügiettevõtteid. Amway tootevalikusse kuulub 450 erinevat kvaliteetset ilu-, heaolu- ja koduhooldustoodet. Ettevõte pakub ärivõimalusi enam kui 100 riigis.

Head Uudised GoodNews