1. Avaleht
  2. Heategevus
  3. HEATEGEVUSLIK KAMPAANIA I Alanud on jõulukampaania “Koos teeme head”
HEATEGEVUSLIK KAMPAANIA I Alanud on jõulukampaania “Koos teeme head”

HEATEGEVUSLIK KAMPAANIA I Alanud on jõulukampaania “Koos teeme head”

Eesti Lasterikaste Perede Liit ja Cashback World Eesti käivitasid ühise kampaania, et kinkida suurperedele jõulurõõmu. Heategevusliku kampaania “Koos teeme head“ raames on võimalik toetada suurperesid kinkekaartidega.

Kõikidel soovijatel on võimalik anda oma panus jõuluperioodil suurperede toetuseks, ostes heategevusliku kinkekaardi ning annetades selle suurperedele. Kampaania fookuses on suurema laste arvuga lasterikkad pered, kus jõuluimesid ootamas keskmisest enam lapsi. Heategevuslik kampaania Eesti lasterikaste perede toetuseks toimub kuni 10. detsembrini.

Cashback Worldi tegevjuhi Villu Loonde sõnul on ettevõtte üheks eesmärgiks võimaldada peredel, kellel on üldiselt piiratud aeg ja eelarve, mugavalt ja soodsalt ostelda ning oma ostujõudu kasvatada. “Leidsime Cashback Worldis, et praegusel ajal vajavad just suurpered täiendavat ostujõudu kõige enam,” lausus Loonde. “Rääkisime sellest oma koostööpartneritele ja neile väga meeldis mõte üheskoos head teha. Kutsun kõiki üles suurperesid toetama ja neile jõulurõõmu kinkima,” lisas Loonde.

Kinkekaarte saab osta kampaanias osalevate ettevõtete e-poodidest ja füüsilistest kauplustest, e-vouchereid ka Cashback World äpist. Füüsilistes kauplustes annetuseks ostetud kinkekaardid kogutakse kokku igas müügipunktis kohapeal ja saadetakse kampaania lõppedes Eesti Lasterikaste Perede Liidule. Elektroonilised kinkekaardid ja e-voucherid saab annetada e-maili teel. Kinkekaardid on võimalik otse Eesti Lasterikaste Perede Liidule nimele tellida, kasutades selleks märksõna “Annetus” ja märkides saaja aadressiks “Eesti Lasterikaste Perede Liit, Lossi 35-22, Viljandi linn, 71004”. Kampaanias osalevad ettevõtted on ka omalt poolt peredele kinkekaardid jõulusoovide täitmiseks välja pannud. Kogutud kinkekaardid toimetatakse valitud peredeni jõulupühade perioodil.

Kampaaniat toetavad järgmised ettevõtted: Koduekstra, Pere Optika, Reval Cafe, Ahha Disain, Kassikohvik Nurri, Home Decore, Viikingite Küla, SiStyle Ilusalong, Nopri, Vanaraamat, Sangaste Rukki Maja, EstTravel, Reisikaubad.ee, Stellana, Triumph, Poisi Eine, Ilusalong Central, Jadore Fashion, FitLife ja Cashback World. Kampaaniat toetab heategevusfond Silmad On Südame Aken.

Lisainfo kampaania kohta on leitav siit.

Head Uudised GoodNews