Avaleht Heategevus KOOS ON KERGEM! Heategevuskampaaniaga koguti raha haiglatele
KOOS ON KERGEM! Heategevuskampaaniaga koguti raha haiglatele

KOOS ON KERGEM! Heategevuskampaaniaga koguti raha haiglatele

UntitledVeebruaris antakse kuueteistkümnes haiglas üle heategevusprojekti „Koos on kergem“ raames kogutud rekordilised 104 000 eurot. Kaheteistkümnendat aastat korraldatava projekti raames koguvad kõik Selverid heategevuseks raha oma maakonna haigla laste- või sünnitusosakonnale. Haigeid lapsi sai toetada iga poeskäiguga, šokolaadide ja teatud toodete ostuga ning müntide annetuskasti jätmisega. Võrreldes mullusega kasvasid toetussummad kõikides maakondades.

Suurim toetussumma,35 241 eurot, läheb Tallinna Lastehaiglale larüngoskoobi ja bronhoskoobi soetamiseks, millede abil on võimalik vaadata lapse hingamisteedesse ja vajadusel saab ka läbi seadme eemaldada võõrkehi ja laiendada kitsamaid kohti.

Tartu Ülikooli Kliinikum kasutab kogutud 14 107 eurot Masimo pulssoksümeetrite ostmiseks, millega saab jälgida vastsündinu seisundit.

Maakonnahaiglad plaanivad osta väikeste patsientide elustamisvahendeid, sünnituslaudu, valgus- , magnetravi ja muid meditsiiniseadmeid ning parandada lasteosakondade olmetingimusi.

Selver AS juhataja Kristi Lomp tänab kõiki kliente, koostöö- ja meediapartnereid, kes lõppenud heategevusprojektis osalesid. „Suurt rõõmu valmistab, et kiirete jõuluostude kõrval leidsid inimesed tahtmist, aega ja vahendeid toetada meie kõige väiksemaid abivajajaid,“ ütleb Lomp. „Iga aastaga populaarsust koguv heategevusprojekt on edukas eelkõige tänu arusaamisele, et heateoga saab aidata just oma kodukoha haiglas olevaid lapsi ning see paneb meid teistmoodi mõtlema, sest see võib puudutada meie enda, naabri või sõbra last. Aitäh veelkord kõigile ostjatele ja partneritele suure panuse eest!“

Mullusega võrreldes kasvas toetussumma ligi 4000 euro võrra. Lombi hinnangul mängisid selles, et inimesed olid altimad annetama, rolli inimeste mõnevõrra kasvanud sissetulekud ja aasta viimastel kuudel mitmete toidukaupade ja kütuste odavnemine. „Tänu sellele jääb paljudele rohkem raha kätte ning tore on tõdeda, et osa säästetud rahast liigub heategevusse,“ sõnas Lomp.

„Koos on kergem“ heategevusprojekt hõlmas perioodi 19. novembrist 5. jaanuarini. Kliendid said head teha iga ostuga, kampaaniašokolaadide ostuga ning annetuskasti raha jätmisega. Olulise panuse andsid ka kampaaniapartnerid Kalev, Prike, Tere ja Jungent, kes toetasid kampaaniat kena summaga ning kelle tooteid ostes kasvas heategevuseks minev summa veelgi. Kokku toetatakse üle Eesti 16 haiglat ja haiglate lasteosakonda. Aastate jooksul on kogutud toetusi ligi 600 000 euro eest, mis on läinud haiglate vahel jagamisele.

Kommentaarid