KOOS ON KERGEM I MTÜ Enneaegsed Lapsed sai Pampersi kampaania raames 6000 eurose annetuse
17. novembril tähistatakse terves maailmas enneaegse sünni päeva. Sel aastal on Eestis selle tähistamine erakordne – MTÜ Enneaegsed Lapsed sai Pampersi kampaania raames märkimisväärse 6000 eurose annetuse, mis aitab neil enneaegselt sündinud lapsi ja nende peresid edukalt abistada. Kogunenud annetussumma suurus üllatas nii annetuse saajaid kui tegijaid.
Enneaegse lapse sünd ei ole perele kindlasti mitte lihtne uudis, kuna sellega kaasneb palju erinevaid probleeme, millega värsked vanemad ei ole osanud arvestada. Õnneks suudab Eesti meditsiin edukalt aidata enneaegsetel lastel suureks kasvada ning ellu astuda. Lisaks meditsiinilisele abile on väga olulisel kohal aga ka tugisüsteemid enneaegsusega tegelemiseks. Eestis tegeleb sellega MTÜ Enneaegsed Lapsed, mis pakub abi ka kõige lihtsamate eluliste küsimuste lahendamisel – kust ja kuidas saab riideid, kuidas imetillukese beebiga tegeleda, kuidas olukorda kodus selgitada jms.
Sel aastal korraldas Pampers enneaegsete laste ja nende perede toetuseks kampaania, kus iga müüdud Pampersi mähkmepaki pealt annetati 20 senti MTÜle Enneaegsed Lapsed. Kampaania oli nii edukas, et toetussumma kujunes oluliselt suuremaks, kui eeldatud.
“See on imeline, et inimesed Pampersi mähkmete ostmisel nii aktiivsed olid. Saame ellu viia oma plaanid hoopis suuremas mahus. Peagi valmib trükistena Eva Herrera raamat “Pisikese tita lugu”, mis on saadaval sünnitushaiglate enneaegsete osakondades üle Eesti. Tänu ootamatult suurele toetussumale saame ellu viia meie pikaajalise plaani tõlkida raamat ka inglise ja vene keelde ning panna trükki kolmes keeles. Suured tänud kõikidele toetajatele, kes kampaania ajal Pampersi mähkmeid ostsid! See on nii liigutav, et toob lausa pisarad silma”, räägib Kristel Kukk, MTÜ Enneaegsed Lapsed esindaja.
„Lisaks on meil veel plaanis infomaterjalide uuendamine – koduleht, uued infovoldikuid mitmes keeles ning ideaalis ka venekeelsete nõustajate koolitamine“, lisas ta.
Pampersi toetuskampaania toimus ajavahemikus 1. oktoobrist 16. novembrini 2020 ja seda aitasid ellu viia suuremad kaubandusketid Eestis – COOP, Selver, Rimi ja Maxima.
Koos tegutsedes saame aidata enneaegsete laste ilmaletulekut ning nende ellu astumist lihtsamaks muuta.