LIBLIKAEFEKT! Valio ja Lastekaitse Liit algatasid heategevuskampaania
Valio ja Lastekaitse Liit algatasid ühiselt Liblikaefekti heategevuskampaania, mille eesmärk on toetada vähekindlustatud laste spordiharidust. Kampaania jooksul annetab Valio iga 150-grammise Alma liblikaga kohupiimakreemi müügitulust ühe sendi heategevuseks.
Valio turundus- ja tootearendusdirektori Krista Kalbini sõnul on laste heaolu ja tervislik eluviis Valio üks prioriteete. „Regulaarne sportimine on täisväärtusliku elu üks tähtsaim komponent mistahes vanuses, kuid just lapseeas luuakse eeldused selleks, et sportlikke eluviise osataks väärtustada kogu elu. Olles lapsevanemana kursis treeningute suhteliselt krõbeda hinnatasemega, soovime koostöös Lastekaitse Liiduga toetada just neid peresid, kellel puuduvad oma lastele sporditreeningute võimaldamiseks piisavad vahendeid,“ selgitas Kalbin.
Lastekaitse Liidu kommunikatsioonijuhi Kadi Hainase sõnul on laste huvitegevusi toetavad algatused väga tänuväärsed. „Iga viies Eesti laps elab suhtelises vaesuses ja paljudes peredes takistab rahapuudus lastel huviharidust saada. Kõrvalise abita on sellise olukorra muutmine enamasti väga keeruline,“ sõnas Hainas.
Ta lisas, et spordi toetamine on tähtis, kuna lisaks kehaliste võimete arendamisele aitab sport arendada ka lapse sotsiaalseid oskuseid. „Kahtlemata on regulaarne spordiga tegelemine hea võimalus rikastada ka laste suhtlemisringi ja sisustada päev positiivse ajaviitega,“ rääkis Hainas.
Heategevuskampaania elluviimiseks suunab Valio iga Alma 150-grammise liblikaga kohupiimakreemi müügitulust ühe sendi projekti toetuseks. Kampaania kohupiimakreemi kaaned on märgistatud spetsiaalse toetusikooniga ning nende ülesleidmist poelettidel lihtsustavad värvilised liblikad tootepakendil. Liblikaefekti toetusele kandideerimise kriteeriumid ja ankeedi leiab veebilehelt www.alma.ee/liblikaefekt. Ankeete oodatakse kuni 15. oktoobrini ja toetuse saajad kuulutatakse välja aasta lõpus.