Maxima Inglipuu tõi heasüdamlike annetajate abil jõulurõõmu tuhandetele lastele
Tänavu juba 16. korda toimunud Inglipuu heategevuskampaania raames täitusid 2650 vähekindlustatud lapse soovid ning jõuluõhtul ootab neid nüüd kuuse all loodetud kingitus.
„Me täname kõiki häid inimesi, kes on lastele jõulurõõmu pakkumise oma südameasjaks võtnud! Inglipuu kampaania näitab, et koos suudame teha suuri tegusid, ning oleme sügavalt liigutatud, kui palju hoolivaid inimesi leidub meie ümber. Tänu annetajatele saame kinkida mitte ainult jõulurõõmu lastele ja nende peredele, vaid ka soojuse ja imede tunde igasse kodusse, tuues pühadeaja maagia ellu seal, kus seda kõige rohkem vajatakse,“ sõnas Maxima Eesti tegevjuht Diana Gegelyte.
Me täname kõiki häid inimesi, kes on lastele jõulurõõmu pakkumise oma südameasjaks võtnud! Inglipuu kampaania näitab, et koos suudame teha suuri tegusid, ning oleme sügavalt liigutatud, kui palju hoolivaid inimesi leidub meie ümber.
Inglipuu kampaania toimus 19. novembrist 15. detsembrini 45 Maxima kaupluses üle Eesti, kus inglipuudel rippusid laste soovid. Eestimaalased said valida ingli, osta vastava kingituse ja jätta selle poodi, kust see toimetatakse lapseni. Kingisoovid kogus Maxima kokku linnade ja valdade sotsiaaltöötajate ning Eesti Lasterikaste Perede Liidu abiga.
„Sel aastal kadusid inglikesed puudelt väga kiiresti, kuid kauplustesse tagasi laekus neid kingituste näol pigem aeglaselt. Veel 5 päeva enne kampaania lõppu oli tagastamata pea 1000 kingitust. Õnneks, tänu intensiivsele teavitustööle ja inimeste hoolivusele, jõudsid kõik kingitused lõpuks meieni. Sotsiaaltöötajad ja Lasterikaste Perede Liit on alustanud juba ka nende kättetoimetamisega peredele,“ kirjeldas Gegelyte.
Oma õla on kingituste transportimiseks alla pannud ka Pakendikeskus ja Unisend. Lisaks hoolitsesid Hansabuss, Division, Intense Growth Hub ja Megameedia selle eest, et ühekorraga saaks täidetud suurem hulk laste soove.
Maxima korraldab jõulueelset Inglipuu heategevuskampaaniat juba 2009. aastast alates ning selle eesmärk on koguda jõulukinke vähekindlustatud perede lastele. Kui algusaastal piirdus kampaania vaid kahe kaupluse ja 40 lapse sooviga, siis tänavu osales kampaanias 45 Maxima kauplust. Aastate jooksul on Inglipuu toonud jõulurõõmu enam kui 25 000 lapsele.