1. Avaleht
  2. Heategevus
  3. TÄIEGA TUBLID INIMESED I Heategevuskampaaniaga õnnestus kiirabile koguda tuhandeid eurosid
TÄIEGA TUBLID INIMESED I Heategevuskampaaniaga õnnestus kiirabile koguda tuhandeid eurosid

TÄIEGA TUBLID INIMESED I Heategevuskampaaniaga õnnestus kiirabile koguda tuhandeid eurosid

18. juunil annab Eesti lionspiirkonna kuberner Märt Viileberg Eesti Kiirabiliidu juhatuse liikmele, Tallinna Kiirabi peaarstile Raul Adlase üle kampaania jooksul kogutud summa koos kinkekaartidega kriisi ajal kiirabis töötanud inimeste premeerimiseks. Üleandmine ning pressikonverents toimub kell 11:00 Ühisministeeriumis, kus osaleb ka Sotsiaalministeeriumi nõunik, Terviseameti kriisistaabi juht Ragnar Vaiknemets.

Kogutud annetuste abil kingitakse kiirabitöötajatele 13 000 euro väärtuses kinkekaarte

Läinud kevadel pidid paljud meist eriolukorrast tingituna kohanema kodukontori, distantsõppe ning nädalatepikkuse kodus püsimisega. Samal ajal toimetasid „eesliinil“ inimesed, kes pühendasid end ja oma vaba aja ning paljudel juhtudel tuli ohverdada ka koosolemised peredega. Alates veebruarist Eestis levima hakanud koroonaviirus pani Eesti kiirabitöötajad tõsiselt proovile. Siirast tänutundest Eesti meedikute ja eeskätt kiirabitöötajate vastu kutsus Rahvusvahelise Lionsklubide Eesti piirkond ellu heategevuskampaania „Tänukõne kiirabile“, et kinkida kiirabitöötajatele midagi, millest nad eriolukorra ajal kõige rohkem puudust võiksid tunda – puhkuse oma kallitega.

Kampaania projektijuht, Eesti Lionspiirkonna esindaja Mari-Liis Vihul kirjeldas kolme kuu pikkust kampaaniat ühiskonna positiivse indikaatorina: ,,See kampaania sündis tõepoolest vaid päevadega, kui Eesti Lionspiirkond, Reisiekspert ning agentuur La Ecwador töötasid välja kõik vajalikud materjalid ning uurisid kiirabitöötajatelt, kuidas saaksime meie kodanikena neile tänu avaldada. Täpselt nii, nagu kõik meie kiirabitöötajad panid selles eriolukorras seljad kokku, et aidata, tulid ka meie üleskutsega kaasa paljud ettevõtted, andes omapoolse panuse. Ka see kampaania on näide sellest, kuidas keerulisel ajal saavad erinevad inimesed ja ettevõtted hea eesmärgi nimel midagi suurt koos korda saata.“

Heategevusliku kampaaniaga „Tänukõne kiirabile“ koguti annetustelefonide teel toetussummasid, et kinkida kiirabitöötajatele puhkusepakette erinevates Eesti majutusasutustes. Ühtlasi loodetakse kingivalikuga turgutada ka kriisi ajal kannatada saanud kodumaist turismisektorit.

Kampaania raames toimus kaks LIVE-kontserti ja üks Zumba ühistreening Delfi kanalil, mida jälgis kokku üle 80 000 vaataja. Kaasa lõid Elina Nechayeva, Tanja Mihhalova-Saar, Mikk Saar, Peter Põder, Janek Kasar, Hendrik Kalmet, Ivo Linna, Antti Kammiste. Lisaks Eesti Lionspiirkonnale liitusid kampaaniaga La Ecwador, Reisiekspert, JCDecaux, RGB, Eventech, SkyMedia, Delfi, MyFitness, Broadline, Telia Eesti, Värska Sanatoorium ja terve rida Eesti imelisi majutusasutusi, kes ootamas meedikuid puhkama.

Head Uudised GoodNews