1. Avaleht
  2. Heategevus
  3. Annetuskampaania „Oleme üksteisele toeks!“ fookuses on algatused, mis leevendavad mõnda olulist valupunkti ühiskonnas
Annetuskampaania „Oleme üksteisele toeks!“ fookuses on algatused, mis leevendavad mõnda olulist valupunkti ühiskonnas

Annetuskampaania „Oleme üksteisele toeks!“ fookuses on algatused, mis leevendavad mõnda olulist valupunkti ühiskonnas

Sel nädalal alanud annetuskampaania „Oleme üksteisele toeks!“ fookuses on algatused, mis leevendavad mõnda olulist valupunkti ühiskonnas. ”Ma armastan aidata” keskkonnas tehtud annetuste abil saavad organisatsioonid pakkuda toiduabi, leevendada eakate üksildust, olla inimestele abiks oma õiguste kaitsmisel või tagada vabatahtlike päästjate kohalolu kodukandis.

Annetuskeskkonnas „Ma armastan aidata“ on kokku viis valdkonda ja kampaania keskmes olev tugeva ühiskonna valdkond on üks neist. „Ei ole lihtne kõiki selle valdkonna organisatsioone kuidagi ühe sõnaga kokku võtta, sest nad lahendavad väga erinevaid murekohti. Küll aga võib öelda, et neid kõiki ühendab see, et nad aitavad ühiskonnas täiendavalt luua üksteise märkamise kultuuri ja turvatunnet,“ ütles Swedbanki toetustegevuste juht ja üks annetuskeskkonna eestvedajaid, Merje Klopets.

Ühiskonna tugevust näitab muu hulgas ka see, kuivõrd me oskame erivajadustega inimesi ühiskonda lõimida ja neile eneseteostust pakkuda. Just neile teemadele on pühendunud kampaanias osalev Maarja Küla. “Erivajadustega inimeste tööd ei osata veel tunnustada ja hinnata ning selles osas püüame olla julgustajaks ja eestvedajaks,” rääkis Maarja Küla juhataja Ly Mikheim. Ta tõstis esile annetuste olulisust: “Intellektipuudega noored nii Maarja Külast kui ka lähikonnast (Põlvast, Võrust, Tartust) saavad tänu toetajatele võimaluse teha igal päeval tööd meie töötubades, mis asuvad Maarja Külas ja Tartus. Kutsume kõiki häid inimesi, kes arvavad, et töötamine on inimese jaoks oluline, meie ettevõtmisi toetama!”

“Oleme üksteisele toeks!” kampaania raames saab annetada veel näiteks Toidupangale, Pagulasabile, Mondo Kriisifondile, MTÜ-le Elu Dementsusega, Dokfoto Keskusele jne. Kampaania jooksul jagatakse “Ma armastan aidata” sotsiaalmeediakanalites lugusid nende organisatsioonidega seotud inimestest või neist, keda see algatus on aidanud. Ühtekokku on kampaania käigus võimalik lähemalt tutvuda 15 organisatsiooni tegevusega. Annetuskeskkonna statistika järgi koguvad tugeva ühiskonna valdkonna organisatsioonid keskmiselt 17% kõigist keskkonna kaudu liikuvatest annetustest.

  • “Ma armastan aidata” annetuskeskkonna asutasid Heateo Sihtasutus ja Swedbank 2008. aastal. Tänaseks on “Ma armastan aidata” kasvanud Eesti suurimaks annetusi vahendavaks keskkonnaks, kust iga soovija leiab endale südamelähedase organisatsiooni, keda annetusega toetada.
  • Aastate jooksul on Eesti inimesed toetanud läbi „Ma armastan aidata“ annetuskeskkonna heategevusorganisatsioone enam kui 3,6 miljoni euroga.
  • Rohkem infot leiab www.armastanaidata.ee.
Head Uudised GoodNews