Circle K ja vähiravifond soovivad kohvitopsidega koguda vähihaigetele vähemalt 30 000 eurot
Algas Circle K ja Vähiravifondi Kingitud Elu heategevuskampaania, kus iga heategevustopsiga kuuma joogi ostja annetab vähihaigetele 20 senti.
„Circle K jaoks on oluline panustada Eesti elu edendamisse ning olla toeks neile, kes abi vajavad. Usume, et iga ettevõtte ja inimese panus heategevusse on oluline, mistõttu loome võimaluse teha head igapäevatoimetustega, et heategusid saaks teha lihtsamalt ja mugavamalt,“ sõnas Circle K Eesti kaubandusdirektori Diana Veigel.
Kampaania raames on kõikides Circle K täisteenindusjaamades müügil „kingitud elu“ heategevustopsid, mille valinud klient panustab vähihaigete toetuseks 10 senti. Igale kliendi annetatud summale lisab Circle K sama suure panuse. „Seega teeb iga heategevustopsiga kuuma joogi ostnud tarbija 20-sendise heateo vähihaigete heaks. Kampaania tulemusena soovime heategevusse panustada vähemalt 30 000 eurot,“ sõnas Veigel.
Lisaks heategevustopsile on võimalik annetust teha ka enda termostopsiga või Circle K tavapärase topsiga kohvi, teed või kakaod ostes, lausudes kassas märksõnaks „kingitud elu“. Samuti on võimalik teenindusjaamades teha annetusi aastaringselt nii sularahas kui kaardimaksega.
Vähiravifondi Kingitud Elu eestvedaja Toivo Tänavsuu sõnul on Circle K märkimisväärselt esiletõusev näide sellest, kuidas üks suur ettevõte koos klientidega saab ühiselt head teha. „Iga euro on vähiravifondile oluline, mistõttu on ka iga väiksemgi annetus elulise tähtsusega. Iga kuuma joogi ostuga teeb inimene väikese annetuse vähihaigetele, kuid sellisel viisil saab pisikestest annetustilkadest meri ja merest ookean ehk kokku tuleb suur ja vägev summa, millega saame aidata mitmeid inimesi,“ selgitas Tänavsuu.
Vähiravifond Kingitud Elu on vähihaigete jaoks annetusi kogunud viimased 8 aastat, mille jooksul on abi saanud üle 1500 inimese. „Tänu inimeste hoolimisele ja lahkusele on meil olnud võimalik aidata kõiki, kes fondi sihtgruppi kuuluvad ning abi vajavad. Sellises ühtsuses peitub ka fondi võlu ja mõju,“ lisas fondi asutaja.
Kampaania kestab, kuni topse jätkub.