MINU UNISTUSTE PÄEV I Lidl annetab raskelt haigete laste unistuste täitmiseks 5000 eurot
Lidl Eesti andis heategevusorganisatsioonile Minu Unistuste Päev üle 5000 eurose annetuse, mis koguti lahkete poekülastajate abiga aastalõpu pühadeperioodil toimunud kampaania käigus.
Lidl Eesti kauplustes olid jõuluperioodil müügil pesukarud, mille müügitulust tehti annetus heategevusfondile Minu Unistuste Päev. Iga pesukaru ostult läks kaks eurot heategevusfondi toetuseks ja haigete laste unistuste täitmiseks.
Sümboolse tšeki üle andnud Lidl Eesti ja Läti tegevjuht Maciej Urbanski sõnul on haigusega võitlevate lastega aitamine igati tunnustamist väärt tegevus ja rõhutas, et Lidl on alati valmis sotsiaalse mõjuga projektide toetamist kaaluma. „Me näeme, et mitte ainult lapsed ei ole mõjutatud haigusest, vaid see on raske kogu perele. Seetõttu on meil hea meel just Minu Unistuste Päeva abil perede päeva natukene helgemaks teha,“ sõnas Urbanski. „Loodame, et meie annetus aitab naeratuse mitme lapse ja perekonna nägudele tuua.“
Erinevad heategevusprojektid on Lidl Eesti jaoks igapäevase tegevuse osa. „Koostöö Minu Unistuste Päevaga läbi viidud pesukarude kampaania osutus edukaks ja näitas, et meie seas on väga palju lahkeid inimesi, kes on hea eesmärgi nimel valmis omalt poolt panustama,” lisas Urbanski.
“Minu Unistuste Päev on toeks lastele, kes seisvad silmitsi erinevate tervislike katsumustega. Mõni peab igapäevast ränka võitlust suhkruhaigusega, mõnel on onkoloogilised diagnoosid või südame- ja veresoonkonna haigestumised,” kirjeldas Minu Unistuste Päeva juht Margarita Ingel.
Lidli poekülastajate annetused aitavad tema sõnul ellu viia mitme haige lapse unistusi, näiteks on planeeritud teha selle summaga rõõmu ühele 5-aastase tüdrukule ja 15-aastase poisile. „Need aitavad läbi viia ka Minu Unistuste Päeva talvist perepäeva, kus sarnase haiguse põdemise kogemusega lapsed ja nende lähedased saavad toetavas keskkonnas üheskoos kokku, et vahetada kogemusi, tugevdada oma sotsiaalset võrgustikku ning veeta kvaliteetselt aega oma lähedastega,” lisas Ingel.
Minu Unistuste Päeva projekti tiimid on juba asunud unistuste sündmusi korraldama. „Esimene samm on luua usalduslik kontakt ja uurida välja, mis on laste suurimad unistused. Seni on tiimid toimetanud väga erinevate põnevate väljakutsetega – korraldanud kohtumisi Eesti kuulsustega, organiseerinud sõite nii kiirete spordiautode kui ka lennuki või helikopteriga, äratanud ellu ükssarviku, kokku toonud lapsele olulisi inimesi ühisteks koostegemisteks ja palju muud!” lisas veel Ingel.
Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 200 kauplust ja enam kui 220 logistikakeskust 31 riigis.
Lidl Eesti asutati 2018. aastal ning 3. märtsil 2022 avas Lidl oma kaupluseketi Eestis. Hetkel on Lidlil 13 kauplust 6 linnas üle Eesti. 2024. aastal omistati Lidl Eestile teist korda rahvusvaheliselt tunnustatud parima tööandja Top Employer tiitel.