Tartu Ülikooli Kliinikumi vastsündinud said Selveri heategevuskampaania toel vajalikud aparaadid
Täna andsid Selver ja TÜ Kliinikumi Lastefond naistekliiniku sünnitusosakonnale ja lastekliiniku neonatoloogia osakonnale sümboolselt üle heategevuskampaania “Koos on kergem” raames kogunenud annetussumma, mille eest soetatakse vastsündinutele vajalikud aparaadid.
„Tartu elanikud olid väga lahked annetajad. Seitsme Tartu kaupluse peale kogusime Tartu Ülikooli Kliinikumi lastefondi toetuseks 14 150 eurot. Täname kliente, Selveri töötajaid ja meie koostööpartnereid koostöö ja panuse eest,“ ütles AS-i Selver juhatuse liige Kristi Lomp. „Meil on au olla Eesti ühe suurima ja pikima traditsiooniga heategevuskampaania eestvedajaks. Hooliva ettevõttena on meil suur heameel panustada imikute ja väikelastega seotud meditsiiniteenuste arengusse.“
Tartumaa Selverites kogunenud annetussumma eest soetatakse Tartu Ülikooli Kliinikumi naistekliiniku sünnitusosakonda kaks vastsündinu soojendusmadratsit ning vastsündinu kõrgenenud bilirubiini taseme raviks vajaliku fototeraapialambi. Lisaks saab kogunenud annetuste toel ühe fototeraapialambi ka Tartu Ülikooli Kliinikumi lastekliiniku neonatoloogia osakond.
Lastefondi strateegiajuht Küllike Hein avaldas suur rõõmu, et ka tänavu kogunes Selveri, koostööpartnerite ja klientide abiga kokku niivõrd märkimisväärne summa. “Juba 16. aastat järjest toimunud Selveri “Koos on kergem” kampaania on kõige pikem järjepidevalt toimunud heategevuslik koostööprojekt,” nendib Hein. “Selliseid projekte ei ole palju, mis on nii laiaulatuslikud ja järjepidevad ning mis annavad äärmiselt tänuväärse annetussummaga kindlustunde kohalikele lastehaiglatele seadmete ja vahendite soetamisel, millele eelarvest vahendeid ei jätku.”
„Koos on kergem“ heategevusprojekt hõlmas perioodi 6. novembrist kuni 2. jaanuarini. Kliendid said head teha iga ostuga, kampaaniašokolaadide ja -helkurite ostuga ning annetuskasti raha jätmisega. Olulise panuse andsid ka kampaaniapartnerid Mesikäpa, Tartu Milli, Luxuse ja Sensodyne’i toodete müügi pealt. Kokku toetatakse kampaania käigus 16 haiglate lasteosakonda üle Eesti.