Lastefond alustas täna uut kampaaniat
Täna, 4. märtsil algab kampaania, mis kutsub inimesi üles jätma üks asi ostmata ja teha selle asemel Eesti laste ravi toetuseks püsiannetus SA Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastefondile.
Lastefondi tegevjuht Küllike Hein märgib, et püsiannetajate panus on ülioluline seetõttu, et see annab fondile kindlustunde laekumiste osas ja lubab teha pikemaid lepinguid abivajajatega. “Iga püsiannetaja saab valida ise sobiva toetussumma ja ka väikesest panusest on suur abi,” toob ta välja.
Lastefondi koostööpartneri loovagentuuri Salama loovjuht ja partner Madis Ots on seotud olnud pea kõikide Lastefondi heategevuskampaaniatega alates fondi sünnist, algul reklaamiagentuuris Vatson, tänaseks Salamas. “Aastal 2000 pöördus äsjaasutatud Lastefond meie poole küsimusega, kas oleksime nõus annetuskampaaniaid tasuta loovtööga toetama. Muidugi olime nõus ja kaasasime koostööpartneriteks ettevõtted, kes oma töö eest fondile arvet ei esita. Juba aastaid toodab telereklaamid Kuukulgur ja raadioreklaamid Orbital Vox, tekstid loeb sisse Ivo Uukkivi, meediat planeerib Vizeum ning tasuta eetriaega ja reklaampindu võimaldavad pea kõik suuremad ja ka paljud väiksemad meediakanalid. Selle aasta reklaamid tõlkis vene keelde Kether Translations,” toob ta välja.
“Väga rõõmustav on olnud näha, milliseks on meie koostöö ajal arenenud Lastefond ning milliseks on muutunud kampaaniate mõju. Juba ammu ei piirdu me lihtsalt rahaliste eesmärkidega, vaid seisame ka laiemalt Eesti sotsiaalreklaami ja annetuskultuuri arendamise ning tervishoiusüsteemi rahastamise valupunktidele osutamise eest,” räägib Ots ja kinnitab, et on ka ise Lastefondi püsiannetaja.