Avaleht Heategevus Amway on 10 aastaga muutnud 10 miljoni lapse elu
Amway on 10 aastaga muutnud 10 miljoni lapse elu

Amway on 10 aastaga muutnud 10 miljoni lapse elu

Eile avaldas Amway 2012. aasta ettevõtte sotsiaalse vastutuse aruande, mis kirjeldab Amway panust ühiskonna ja inimeste elu parandamisel. Aruandes tuuakse esile lastele suunatud kampaania AMWAY ONE BY ONE®, mille raames on ettevõtte aidanud 10 miljonit last üle kogu maailma.

Alates ettevõtte asutamisest 1959. aastal on Amway, selle edasimüüjad ja töötajad panustad ühiskondlike probleemide lahendamisse ligi 450 miljonit USA dollarit. Amway ettevõtte sotsiaalse vastutuse märksõnad 2012. aastal olid inimesed, tooted ja efektiivsus.

Inimesed. Amway edasimüüjad ja töötajad jagavad heldelt oma aega, andeid ja ressursse heategevuseks. Alates 2003. aastast on nad abistanud 10 miljonit last maailmas, tehes selleks 2,7 miljonit tundi vabatahtlikku tööd ja annetades heategevuseks 190 miljonit USA dollarit.

Tooted. Programmi NUTRILITE® LITTLE BITS™ abil aitab Amway võidelda laste kroonilise alatoitumusega. 2012. aastal läks suurem abi 400 Mehhiko ja 250 Zambia lapsele, kes tundsid tervislikust ja mitmekülgsest toitumisest olulist puudust. Veefiltreerimise alaseid teadmisi rakendades on Amway aidanud aga sadu inimesi Ghanas ja Dominikaani Vabariigis, hankides ja paigaldades neile veetöötlussüsteeme.

Efektiivsus. Amway täiustab ja tõstab pidevalt oma toodete koostise ja pakendamise taset ja kvaliteeti ning hindab säästvat eluviisi, millest ka äritegevuses lähtub. Ettevõtte tulemuslikkust ja selle potentsiaali parimat ärakasutamist tunnustati 2012. aastal mitmete mainekate auhindadega.                                                                                           

Amwayst
Amway on üks maailma suuremaid otsemüügiettevõtteid. Amway emaettevõtte Alticor Inc. kogumüügi maht oli 2012. aastal 11,3 miljardit USA dollarit. Ettevõtte asutasid 1959. aastal Rich DeVos ja Jay Van Andel ning selle peakorter asub USAs Michigani osariigis Ada linnas. Amway pakub tarbekaupu ja ärivõimalusi võrgustiku kaudu, kuhu kuulub üle 3 miljoni edasimüüja rohkem kui 100 riigis üle maailma. Amway omab 65 uurimis-, arendus- ja kvaliteedilaborit, kus töötab üle 900 teadlase, inseneri ja tehnilise spetsialisti. Amway populaarseimad kaubamärgid on NUTRILITE®’i vitamiinid, mineraal- ja toidulisandid, ARTISTRY® nahahooldusvahendid ja dekoratiivkosmeetika ning eSpring®i veepuhastussüsteemid. Täpsema info ettevõtte kohta leiate:globalnews.amway.com.

Kommentaarid