1. Avaleht
  2. Heategevus
  3. Esimene veteranide heategevuskampaania kogus ligi 68 000 eurot
Esimene veteranide heategevuskampaania kogus ligi 68 000 eurot

Esimene veteranide heategevuskampaania kogus ligi 68 000 eurot

AnnameAuTänavu aprillis esimest korda toimunud veteranide heategevuskampaania “Anname au!” kogus 67 967 eurot Ida-Tallinna Keskhaigla taastusravikliinikule vigastatud veteranidele vajaliku kõnniabiseadme ostuks. Kampaania üle ootuste hea tulemus võimaldab kliinikul soetada ka teisi taastusraviseadmeid, mis on abiks kõigile kliiniku patsientidele.

“Kampaania suurepärane õnnestumine näitab, et meie inimestele on oluline veteranide toetamine ja ka nende inimeste aitamine, kes vajavad erilist hoolt. Täname veelkord kõiki, kes kaasa lõid ja toetuse tegid,” ütles kampaania eestvedaja Eesti Vigastatud Võitlejate Ühingu juhatuse esimees Gustav Kutsar.

Veteranipäeva tähistamisega seotud kampaania kutsus kandma veteranide toetuseks sinilille-märki ja tegema annetuse vigastatud veteranidele vajaliku taastusraviseadme soetuseks.

Kampaania edukas tulemus tuli ligi 34 000 sinilille-märgi müügitulust ja teistest annetustest. Suurtoetajana tegi Selver 7000 euro suuruse rahalise annetuse. Esialgu loodeti koguda vähemalt 60 000 eurot, kuid suurem annetus võimaldab Ida-Tallinna Keskhaigla taastusravikliinikul soetada ka täiendavaid seadmeid.

Sihtasutus Hea Hoog vahendusel käsitsi valmistatud sinilille-märke müüsid 14. kuni 27. aprillini kõik Selveri poed, Kaitseliidu malevad ja Naiskodukaitse vabatahtlikud üle Eesti.

Kampaania eestvedaja on veteranide asutatud mittetulundusorganisatsioon Eesti Vigastatud Võitlejate Ühing, kes korraldab heategevusprojekte, võtab vastu annetusi ning kasutab rahalisi vahendeid veteranide toetuseks.

Kampaania elluviimisele aitasid kaasa veel ka Selver, SEBE, Tallinna Lennujaam, Estonian Air ja Swedbank.

Head Uudised GoodNews