Medihub kutsub idufirmasid paigalistumise väljakutsega toetama liikumispuudega lapsi
Eesti startup-firma Medihub algatab esmakordselt Eestis idufirmadele suunatud sotsiaalmeediaväljakutse, millega kogutakse annetusi liikumispuudega laste toetuseks. Kampaania avapauk antakse 25.-26. maini toimuval idufirmade konverentsil Latitude59.
Väljakutsega “Istume paigal” kutsutakse Eesti startup-ettevõtteid üles võtma 48 tunni jooksul vastu neile mõne teise idufirma poolt esitatud väljakutse istuda võimalikult kaua poolkükkasendis seljaga vastu seina toetatult. Sealjuures tuleb sooritus üles filmida, klipp Facebooki postitada ning teha istutud sekunditega võrdväärne annetus Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastefondile.
Kampaania ellukutsuja, meditsiiniteenuste hinnavõrdlust pakkuva Medihub OÜ tegevjuhi Helary Lainjärve sõnul soovitakse aktsiooniga saata sõnumit, et liikumise piiratus tähendab lapse jaoks talumatut ja sunnitud paigalistumist. “Kui täiskasvanutel on puue seotud töövõime vähenemisega, siis laste jaoks on liikumispuue mänguvõime vähenemine. Samal ajal on liikumine ja mängimine laste jaoks ülioluline nii vaimse kui ka füüsilise arengu seisukohalt,” märgib ta. “Soovime omalt poolt lapsi nende mures aidata ning anda oma panust sellesse, et nad saaksid liikuma ja mängima.”
Kuigi algselt “heidetakse kinnas” Eesti idufirmadele, on kampaaniast oodatud osa võtma ka kõik teised ettevõtted ja eraisikud, kes soovivad anda oma panust liikumispuudega laste probleemi teadvustamisse ning nende toetamisse. Kõik annetused suunab Lastefond liikumispuudega lastele ravivesivõimlemise ja füsioteraapia võimaldamiseks.
Lastefondi strateefiajuht Küllike Saar toonitab, et sellisel kujul heategevuslik kampaania on Eesti startup-ringkonnas esmakordne ning näitab, et idufirmad soovivad lisaks tehnilisele innovatsioonile panustada ka ühiskonna nõrgemate liikmete aitamisele.
“Lisaks maailma paremaks muutmisele innovatsiooni abil annab heategevus võimaluse parandada ka Eesti ühiskonna kvaliteeti, näidates annetamisega eeskuju uutele ja vanadele ettevõttele,” usub Saar. “Heategevus kuulub Läänes harjumuspäraselt ettevõtluse juurde. Loodetavasti annab kampaania „Istume paigal“ esimese tõuke, et heategevus muutuks Eestis ettevõtluse lahutamatuks osaks ja loomulikult tuleb selleks pöörduda Eesti tuleviku ärikeskkonna loojate poole!”